fredag den 5. februar 2010

Oh that magic feeling


Så! Nu er det endelig weekend. Den her uge har bare varet hundrede år. Jeg sidder lige nu og prøver at tage dybe indåndinger og slappe af. Jeg føler bare et det er næsten umuligt. Jeg har hele tiden et tidspunkt og et sted jeg skal være. Og det er ikke fordi jeg ikke har lyst til at tage derhen, men jeg jeg kan bare ikke overskue at skulle tage derhen.

Men nu er det weekend. Og den begynder klokken 21.30 i aften når vi er færdige med koncerten.

Jeg stod her før og kiggede ud af vores vindue. Det gør jeg engang i mellem. Det er sær rart om vinteren fordi:

Sne er hyggelligt når det ligger udenfor(til gengæld ikke når det bliver smidt efter en på vej hjem fra skole, eller når små børn sparker det på en.)

Folk gør sjove ting mens de er på gaden.

Man føler sig altid så poetisk og filmagtig når man gør det.

Men mest af alt fordi vores vindue er lige ved vores radiator, så jeg får varme på mine ben.

Der er 53 minutter til jeg skal afsted. No stress. Jg vil bare slappe af. Læse lidt i Nordkraft (Jakob Ejersbo, mega nice!)

"Weekend er Jesus. Men ferie er gud." citat- Mig (jeg har lige fundet på det, philosophic jeg er hva?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar