fredag den 19. februar 2010

Pyha

Så, nu er jeg hjemme. Ingen blogindlæg i hele (hvad 4-6 dage??). Det har ihvertfald været afslappen, og turns out at Flensborg er en hyggelig by til shopping.

Jeg er lige kommet hjem fra ferien, og jeg er ikke bagud, men det er bare som om jeg lidt har sat mit normale tempo ned. Det er mærkeligt, det er lidt som om at mine hænder ikke rigtig kan følge med når jeg skriver, det håber jeg går over for det er ikke just en rar fornemmelse.

Jeg har faktisk fået en del nyt tøj siden mit sidste blogindlæg, men mit seneste køb var en vildt nice uniformsjakke fra H&M, sort med guld knapper, den glæder jeg mig så meget til at have på! Yay!

Som sagt er jeg lige kommet hjem. Mine hænder opfører sig mærkeligt. Jeg har ikke så lidt at tage mig til (167 opdateringer på bloglovin!), to opgaver(skole, suk! ferie slut, suk!) blandt andet et resume på fransk, som jeg ikke lige kan overskue. Så istedet skriver jeg blog :)

Jeg er blevet færdig med nordkraft bogen, og den var mega god, men også lidt mærkelig i slutningen. Jeg har derudover læst en anden bog, en af fire jeg kbte på amazon. Den hedder "The truth about forever" Nogen der har læst den udover mig?

Hvis ikke kan jeg ultimativt anbefale den, den var så sød, og så god. Jeg har her på det seneste ikke haft sindsygt meget lyst til at læse. Det er fordi jeg er igang med "Breaking Dawm´n" den fjerde bog i Twilight serien, og undskyld til alle tilbedere, jeg synes simpelthen den er så kedelig, jeg har selvfølgelig tænkt mig at læse den færdig på et eller andet tidspunkt, men ikke idag for idag læser jeg noget andet.

Jeg håber i har haft en god vinterferie, jeg vil få det bedste ud af de sidste par dage, og det gør i forhåbentlig også!

Greets!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar