fredag den 12. februar 2010

sommer, sol og dejlige ting... hvem fuck har opfundet klip klappere??

Jeg elsker sommer. Der er næsten ingen minusser. Man har ferie, solen skinner, og jeg plejer altid at hygge mig vildt meget med mine venner. Det er jo fedt at man kan hænge ud udenfor hele tiden.

Sommer er også anledning til nye sandaler, løse kjoler, shorts og mange andre lækre ting. Men jeg kan ikke lade være med at hade klip klappere.

Altså ideen om dem er jo meget fin, og komfortabel, rar, luftig og alt muligt. Men jeg synes bare de er så intetsigende, næh du,så vil jeg hellere bare have bare fødder hvis det skal være på den måde.

Men anyways, synes jeg bare at sandaler gør så meget mere for et outfit, og især for mine fødders form end klipklappere nogensinde vil kunne.

Måske er jeg meget alene i min tanke. For klipklappere er jo det fodtøj de fleste forbinder aller mest med sommer. Men til sommer glæder jeg mig altså mere til sandaler end klipklappere.

Lige for tiden fantaserer jeg en del om varme aftener, at gå hjem fra Kongens Have. Vinteren må godt snart slutte.

Det fik mig lige til at tænke på landeplagen her: Get in line for the sunshine, Ginger Ninja.

Solskin til alle. Glædelig fredag!

1 kommentar:

  1. kom lige i tanke om at klipklappere også af mange kendes som "jesus sandaler" da de engang blev produceret med billeder af Jesus på. Bare sådan lige en tilføjelse :)

    SvarSlet