onsdag den 10. februar 2010

Ups... og så var dagen gået

Den her dag er virkelig fløjet forbi... kender i det? Jeg kom hjem fra skole/arbejde og begyndte at rydde op på mit værelse (hvilket det virkelig trængte til!). Jeg kom så ud i et mindre (as if... jeg er stadig ikke færdig) indretnings/udrydnings projekt. Suk.

Vi har "premiere" (kan man kalde det det når stykket hedder noget så åndsvagt som 10. b??) imorgen. Jeg håber godt nok at jeg kan mine replikker. Vi har ikke rigtig nogen slutning til stykket. Meeen... vi tager det som det kommer :) Jeg kom med et (synes jeg selv) udmærket forslag om at alle døde, fordi vi blev bombet. Det kunne godt være faldet i bedre jord tror jeg.

Vi må se hvad der sker!

Nu er jeg endelig færdig med dagen.

jeg har:
øvet replikker.
støvsuget (men hvad gør det når det lykkedes een at rode det hele til igen under oprydnigen)
set project runway.

Hvad var sjovest? Suprise. Project runway er GUD og redder ALTID alt!

Musik nummeret for idag: Another brick in the wall part 2, Pink Floyd(Nice! I promise)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar