søndag den 21. februar 2010

Fashion and curling


Det virker som om at hele verdenen(blogverdenen) skriver om Sonia Rykiel, og lad dem om det. For jeg synes jeg har iagtaget noget meget vigtigt inden for mode.

Her for tiden render en hel masse mennesker rundt ovre i Vancouver i Canada og kaster med sten og fejer med koste. De olympiske lege, med sne, VINTER-OL.

Curling er en sport som basically går ud på at få en sten på noget is skubet hen i et målfelt. Her forleden mødte Danmark de norske landshold, andre end mig der så det (altså jeg så det kun i glimt, det er ikke ligefrem den mest action-packed sportsgren). Men ihvertfald beundrede jeg hvordan det norske landshold havde taget sportsuniformen til et nyt level. De er jo lidt for nice i forhold til alle de andre kedelige uniformer, det kan man da kalde en "passion for fashion".

Billedet af de norske curlingdrenge: www.curling.no

Ingen kommentarer:

Send en kommentar