lørdag den 6. februar 2010

Min hånd er glad igen






Jeg fik min løn i torsdags! yay! Det mente jeg skulle fejres (bruges altså). Jeg besluttede at tage til byen og startede i Weekday i Vestergade. Uhm den butik er altså lidt for nice. Der er bare et eller andet ved den der gør den lidt sejere end andre steder. Jeg har et par bud, som ihvertfald gjorde den rar at være i idag:

De spillede Help! (albummet med Beatles, hvis nogen skulle være i tvivl)

Der er så meget tøj, og i forhold til hvordan det ser ud er det altså 100% til at betale!

Der var en flink ekspedient der uden at virke nedladende hjalp mig med at nå en bodystocking der var uden for min rækkevidde, (den hang for højt oppe for mine 155 cm).

Det at de har så meget cheap monday tøj gjorde at jeg ikke behøvede at slæbe mig hele vejen til kronprinsens gade hvor selveste cheap monday butikken ligger.

Jeg tog efter weekday en helt almindelig tur ned af strøget og op til kgs nytorv. Kgs. Nytorv er nice generelt fordi:

Man kan for det meste skøjte om vinteren.

Bussen kommer altid samtidig med mig.

Der ligger et teater. Det gør automatisk et sted nice efter min mening. Det er jo bare mega pro at have et teater, og det har kgs. nytorv. Altså er det nice.


Jeg købte idag tre par ting:

Et par bodystockinger (en fra Monki, En fra Weekday)
Et par t-shirts (Cheap Monday, købt i Weekday)
Et par neglelakker (Sparkle and Fade, Urban Outfitters)

Min hånd jubler over den nye neglelak, Yippie! Og så forkælede jeg også lige in hånd med en omgang 8h håndcreme.

Det har været en helt stille og rolig lørdag. Lige hvad jeg havde brug for efter megastresset fredag.

Senere har jeg en date med noget Baskin and Robbins. Mmmm

I salute you!
Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar