tirsdag den 2. februar 2010

That's not me

Det bliver sunget i sangen med The Beach Boys( som btw er nice!tjek den! )

Ligenu tænker jeg rigtig meget over det. I forhold til min blog.

Min blog har ikke eksisteret i så lang tid. Men jeg håber godt nok at jeg snart får flere læsere. Jeg har nemlig lige siddet og kigget på bloglovin, der er virkelig mange blogs i Danmark med virkelig mange læsere.

Men jeg prøver i hvertfald at skrive fra hjertet og ikke bare det man ser andre steder. Jeg synes så nemt at en blog kan komme til at virke uægte.

På bloglovin har jeg tilmeldt mig en hel masse nye blogs jeg fandt, som jeg synes er nice! Nu skal jeg bare passe p at jeg ikke kommer til at skrive efter. (det er jo svært når man bliver inspireret af dem!)

Men synes i hvertfald at der skal gives respekt til de danske bloggere. Synes det er vildt hvor langt i når ud til folk! Jeg håber på at min blog kan opnå det samme på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar