mandag den 1. februar 2010

Slutspurt i Monki & Box Of Rain (Grateful Dead) WTF?

Sidst jeg var i Monki skete et meget mærkeligt kulturelt clash.

Grateful Dead er et hippieband fra 65, forsangeren Jerry Garcia har btw en Ben and Jerrys is opkaldt efter sig som hedder "Cherry Garcia" Kirsebær og chokolade, mmmm... De laver noget meget ren og fantastisk musik, som jeg selv er en stor fan af, men spørger du unge ligesom mig på gaden vil de færreste kende til dem.

Så var det at jeg er i Monki i Købmagergade hvor jeg systematisk gennemgår deres udsalg. Da pludselig ud af højtalerne jeg hører sangen "Box of rain" fra deres plade American Beauty, som er en af mine personlige favoritter.

Aldrig før har jeg hørt den sang blive spillet på et offentligt sted, det var ikke ligefrem i Monki jeg havde regnet med at det skulle ske. Random egentlig. Men nice :)

Jeg ville gerne lægge et link til box of rain, men der er kun liveversioner og det er bare ikke rigtig det samme. Så hvis i er interesserede foreslår jeg at i finder det andetsteds.

Fik lige købt en nederdel da jeg var der. Og så vil jeg bare gerne have blomsterprint, alle siger også at det bliver det helt store nye, fine by me! Har allerede strømpebukserne, men vil gerne have flere ting med blomsterprint!

Sygt egentlig at få opkaldt en Ben andd Jerrys efter sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar