torsdag den 11. februar 2010

I think we did okay


Så er det overstået, og jeg kan nu næsten smage ferien. Vi gjorde det, og det gik næsten ikke noget galt. Vi holdt premiere på (skod)stykket 10. b. Og det lykkedes os faktisk at få folk til at grine, og det virkede som om de synes det var ret underholdende. Nu har jeg næsten overstået en lang uge, med prøver og panik, jeg tror ærlig talt ikke nogen af os skuespillere havde troet det ville gå så godt som det gjorde.

Når det så er sagt, er jeg ovenud lykkelig for at ferien er om to sekunder! Jeg skal til Sønderjylland, og selvom det måske ikke er det mest fashion og hippe place to be, glæder jeg mig faktisk, til bare at give fuldstændig slip på tiden, og hygge mig med min familie.

Og så har jeg en eller anden idyllisk ide om at når man er på ferie er det den lækre- fashion stil hele tiden, med hyggelige dog lækre strik ting. Jeg får jo så måske mulighed får at købe noget strik. Og er der ikke noget med at Dr. Martens er billigere i Tyskland? (der skal vi nemlig også hen på besøg) I sure hope so, so går min drøm måske true...

Jeg håber at i også har/får en lovely ferie :) Og så må jeg hellere lige fantasy shoppe efter lidt strik. Nogle bud til hvor man IRL finder nice strik? :)

P.s billedet er fra vores teater uge (min klasselærer har taget det, creds.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar