søndag den 7. februar 2010

I'm going blond..?

Jeg har faktisk tit tænkt på at farve mit hår lyst. Her forleden luftede jeg ideen for mine venner. Jeg spurgte dem om de synes jeg skulle gøre det, og ærlige som de er siger de selvfølgelig alle sammen...nej. Det var nok ikke just det jeg havde hverken håbet eller regnet med at høre, og det blev ikke bedre da jeg så fortsatte med, "Tror i det ville være pænt?". Og mine venner siger alle sammen... nej. Tusind tak for hjælpen guys!

Men det er nok bare ikke rigtig meant to be med det blonde og mig. Jeg tror nu det ville være meget pænt.

Men hvis mit hår ikke bliver blondt, så har jeg tænkt mig at få mig denne her halskæde fra Asos :

Og den med hunden, fordi at grimme pølsehunde har brug for mere kærlighed.
Ja man har vel ironi og humor.

Planen med den her blog er heller ikke at den skal tage sig selv alt for seriøst. Jeg kan godt gøre grin med mig selv, og se på tingene lidt fjollet. Sådan er jeg.

Her for tiden prøver jeg også at være så positiv som muligt. Jeg har ja-hatten på hovedet og kommer både frisk og glad ("Kom frisk, kom glad/you know). Indtil videre er jahatten ok. Gad vide om den giver huehår? (haha...)

Jeg tager omlidt et STORT skridt, jeg kommer på trendsales. Hvad så end det egentlig er. Jeg har de her højtaljede cheap monday bukser, som jeg har købt for store og som jeg aldrig går med. Måske for nogen andre glade for dem! (Og jeg bliver glad fordi jeg får penge..)

For those about to rock we salute you, for those about to play crappy pop music we say shut up.

Greetings!

2 kommentarer:

  1. youré not going blond... mathi dit hår er s-m-u-k-t !!!

    SvarSlet
  2. nej okay måske ikke og tak. Men jeg køber ihvertfald halskæden, det er jo en herre nice practical joke at bære rundt på :b

    SvarSlet