tirsdag den 9. februar 2010

isn't there a law or something?




Jeg elsker dem. Men de er hundrede procent ude for økonomisk rækkevidde. Men man har vel lov til at drømme... Jeg synes faktisk at jeg har ret til at få dem, måske ikke gratis, men meget billigere (90% rabat måske??) Når nu skoene har en hæl p 12,5 cm, og jeg er 1.55 burde jeg få dem. Får dværge ikke også tilskud til diverse ting? Det er jo næsten det samme med mig!

Jeg ville ELSKE at være 1,67. Ikke fordi det er specielt meget, men kæft det ville være fedt alligevel. Acne, hør min bøn og lav højderabat (90% rabat til alle på 155-157 cm).

3 kommentarer:

  1. Haha - så vil jeg have rabat på alle labre ballerinaer, fordi jeg er så høj :)

    /Maria
    garderobeskabet.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Man kunne også bare indføre rabat til alle på alle sko :) så ville verden helt sikkert være et bedre sted!

    SvarSlet