onsdag den 3. februar 2010

Turns out, wednesdays grey too

Nå, men skal vist aldrig forvente for meget af en dag...
Det har ikke direkte været en dårlig dag. Havde bare troet at den ville blive bedre. Æv altså. Jeg har prøvet at gøre hvad jeg kan for at den skal blive bedre.

Jeg prøvede:

1. at cruise lidt på strøget. Det hjalp ikke, for det første har jeg som sagt 23 kroner på min konto. Og for det andet var det eneste jeg overvejede at købe en mærkelig batik t-shirt fra Monki. Men tror den var lige underlig nok. Og så var der bare så meget slud inde i Købmagergade at mine mørkebrune indianerstøvler blev helt gennemblødte, altså blev mine fødder frosne!

2. At spise kanelgifler. Det hjalp ikke. og jeg har endda spist 6 eller sådan noget. De var gode så længe det varede. Må sgu nok hellere løbe mig en tur imorgen.

Hvis jeg ikke kan se project runway omlidt, vil jeg for alvor erklære det her for en skod-dag.

hmm...

Greetings fra Mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar