mandag den 22. februar 2010

Status

Dagens negle: rene
Dagens tøj: sort assymetrisk kjole fra H&M, unirformsjakke fra H&M, sorte nylonstrømper
Dagens sko: Sorte ruskindsstøvler fra Cashott
Dagens hår: I fransk fletning
Dagens ønske: I skulle bare se min meget urealistiske indkøbskurv på Asos.com
Dagens planer: øve min tale, læsning
Dagens overståede planer: skole, håndbold
Dagens treat: har spist to stykker Rittersport med cappucinosmag, mmm...
Dagens nedtur: at jeg spildte tandpasta på min jakke.
Dagens optur: rittersporten, og at det lykkedes mig at få tandpastaen væk fra en af knappperne!
Dagens humør: hyperhed, sult(altid)
Dagens indkøb: intet, men masser af drømmetænkning
Dagens blog: fierceogfattig.blogspot.com (den første og bedste blog)
Dagens Album: Frengers, Mew
Dagens Musiknummer: She came home for christmas, Mew
Dagens 3 numre lyttet til på ipod: She came home for christmas, Mew. She spider, Mew. She came home for christmas, Mew (jeg elsker virkelig den sang!)
Dagens "det har jeg ikke tænkt mig at gøre da det vil være et personligt nederlag": hmmm, der er jo helt vildt mange ting. Men jeg ser ihvertfald ikke Paradise!
Dagens citat: "If you're hungry, eat. If you're sad, eat."
Dagens drik: jeg drikker altså for lidt tror jeg... men har da ddrukket lidt vand til træning.
Dagens håb for imorgen: at en venlig fremmed giver mig en milliard kroner.
Dagens note to self: husk at lave lektier, (det glemmer jeg altid!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar