lørdag den 27. februar 2010

Godmorgen

Idag skal jeg ind og have gratis paradis(is), det er jo en tradition for os københavnerunger. Har været til det hvert år siden den første Paradis åbnede. Skal derind med min veninde Fie og det bliver nice. Og så elsker jeg bare skt. Hans torv, og Elmegade der ligger lige i nærheden.

Senere kommer de dejlige tøser fra DR Juniorkoret og The Gang fra min klasse over til forsinket fødselsdagsfest, i fejring af mig. Har ikke set korpigerne i 1000 år så jeg kan næsten ikke vente!

Det er forår nu. Ihvertfald næsten. Jeg er officielt stoppet med at gå med vanter, og det regner, og igår på strøget kunne man gå udenfor uden at dø.

Købte igår to denimsløjfer til mit hår, og de er SÅ søde :)

Er i tvivl om hvad jeg skal tage på i aften. Overvejer lidt en guld Hollies kjole med mine sorte wedges. Hm...

Håber i får en lykkelig dag, I know I will!


Fantastiske Skt. Hans Torv på en varm sommerdag. Awesome.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar