onsdag den 24. februar 2010

En yndig konfirmand og bla ba bla...

Ja altså landet ligger jo sådan at jeg skal konfirmeres til foråret. Stilletter eller snowjoggers? Forhåbentlig er sneen væk til den tid. Men nu til min egentlige bekymring. Hvad er det så lige at jeg skal have på? Min kjole skal være pæn, og heller ikke så dyr at jeg dør. Men holdkæft hvor synes jeg ikke at internetbutikkerne, og highstreetkædere gør det nemmere for mig overhovedet. je har fundet et par mulige muligheder:

Altså jeg synes den er rigtig sød, men meget ordinær, og svær at gøre noget med. Har nemlig forestillet mig noget med en fed hvid, creme eller nude blazer over min endelige kjole.


Jeg synes den er lidt dyr. 1400 kr. Igen ret ordinær, men jeg synes på en måde også at den er ret fed, og uordinær. Nok min yndlings.



Den er fra Urban. Ret fed. Er desværre ikke helt vild med den sorte lynlås det gør den lidt uelegant. Er også bange for den ikke bliver helt så flot på mig som den er på den ekstremt barmfagre og meget tynde model.

Jeg er ved at blive skør. Men jeg går i en meget stor bue udenom alt hvad der hedder Miss Nicolai og Lily. Det eer ikke lige mig. Vil gerne have noget mere personligt.

Kommer til at tænke tilbage på min søsters konfirmation, jeg kan huske at jeg havde en helt vildt nuttet grøn kjole på fra Magasin. Gid det var så let.

billeder: asos.com, topshop.com, urbanoutfitters.co.uk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar