søndag den 21. februar 2010

Parlez vous francais?


Hvorfor er det at søndage altid bliver røvkedelige, eller røvkedelige OG stressede?

Jeg skal nu lave mit omtalte resume, af "Trois petits flocons" en fransk børnehistorie. Det er ikke meget jeg har skrevet indtil videre. Nok ca. 5 linjer.

Det der er når jeg skriver fransk er at jeg føler mig så mega sproghandicappet når jeg skriver på fransk. Det er bare så sindsygt meget sværere at formulere sig.

I frustrationen over min opgave, vælger jeg at lade være med at lave den, ihvertfald indtil videre. Jeg har aldrig prøvet at jeg ike gad at lave noget så meget før. Ville meget hellere skrive den på dansk, så kunne den være færdig om et kvarters tid.

Jeg kan ikke lide at skrive fransk, men jeg har intet imod Frankrig som land. De er jo fashion country nr. 1!

Vive l'aventure!
greets!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar